Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 grudnia 2012

Czas na KONKUS! :)


Zadam na rozgrzewkę parę krótkich, prostych pytań dotyczących R5, bądź serialu Austin i Ally: 

1)      Kto jest najstarszy z zespołu R5, a kto najmłodszy? Podaj imiona i daty urodzenia.

2)      W którym odcinku Ally powiedziała do Austina „Kocham cię, kocham cię, kocham cię”?
A. Tickets&Trashbags              B. Secrets&Songbooks       C. Diners&Daters

3)   Podaj ulubione kolory człownków zespołu R5.

4)   Kto w odcinku Rockers&Writers powiedział te słowa: - „Szybciej! Szybciej! Wooolnieeej. Szybciej! Szybciej!” ?

5)  Mam długie, blond włosy. Uwielbiam ubierać się na różowo, często zakładam też skórzane kurtki lub  czarne kozaki. Gdybym tylko mogła mieć zwierzaka, byłby to kot, ponieważ ubóstwiam Hello Kitty J  - o kim mowa?
6) W którym odcinku Austin poznaje uroczą kelnerkę, w której od razu się zakochuje?

noo. proste, prawda? ;) niestety, za te pytania nie można dostać nagrody, to była tylko taka forma „treningu” :p
ale teraz zadam dziesięć pytań dotyczących mojego bloga ( sprawdzę, kto uważnie czyta ;)) 3 osoby, które najszybciej odpowiedzą, zostaną nagrodzoneJ
1)      Jak doszło do spotkania Alex i Rossa?
2)      Co łączyło kiedyś Rossa i Laurę i jak doszło do ich rozstania?
3)      Jak miała na imię mama Alex?

4) „- Ale przyznaj.. Mam w sobie to coś.
 - To coś niewyobrażalnie irytującego? O tak.
- Naprawdę tak uważasz?
- Nie. Jesteś strasznie kochany, wiesz?
- NO. I to chciałem usłyszeć!”     <------- pomiędzy kim toczy się podany dialog?
5) Podaj imię przyjaciółki Alex mieszkającej w Wielkiej Brytanii.
6) Napisz pełne imiona i nazwisko Charlie’go. Gdzie Alex zobaczyła go po raz pierwszy?
7)  W którym rozdziale pojawiło się rodzeństwo Rossa?
8)  Podaj nazwę budynku, w którym kręcone są odcinki Austina i Ally ( tego fikcyjnego, nie prawdziwego ;))
9)  Kiedy Alex wróciła z kolacji, znalazła przyczepioną do drzwi karteczkę. Kto był autorem liściku i o co prosił Alex?
10) Jak myślisz – w kim zakochany jest Charlie? Komu podoba się Laura? W kim zauroczyła się Rydel? Kto jest miłością Rossa?

Odpowiedzi przysyłajcie mi  na mail (tylko się nie śmiejcie ) trolek07@gmail.com albo na Twitterze na @luv_chinchillin  do 21 grudnia. Kompletnie nie mam pomysłu, jakie mogę Wam dać nagrody, więc to do Was będzie należała decyzja, co chcecie dostać (będę się bawiła w Świętego Mikołaja hehe).
jeszcze jedno, bardzo Was proszę, żebyście pod swoimi odpowiedziami dały króciutką opinię na temat mojego bloga (co Wam się podoba, co byście zmieniły, jakie macie pomysły co do ciągu dalszego itp.) . to nie musi być wypracowanie na pięć stron, po prostu dwa, trzy zdania :) z góry dzięki!  
Mam nadzieję, ze chociaż parę osób przystąpi do konkursu ^^
 a teraz trochę gifów. genialne są :D 
   














 hahah, mam zaciesz jak patrzę na tych wariatów :D  
czekam na Wasze odpowiedzi !
~`BabyBlue

1 komentarz:

  1. Już wysłałam a co do gifów : świetne :)

    Zapraszam do mnie ! :P

    OdpowiedzUsuń